Aldo Manutio era un escriptor i impressor italià al qual se li atribueix l'honor d'inventar les tipografies i establir el patró de publicacions que coneixem avui en dia. El seu lema personal Festina Lente és un savi consell que dissenyà amb una àncora entrellaçada amb dofins. Els dofins rabiosos i la sòlida àncora il·lustren una veritat paradoxal: El progrés bo i veritable flueix de la unió entre l'impetuositat i l'alentiment. Ens surt millor quan ho fem lentament i tot i així ens donem pressa.

dilluns, 31 de maig del 2010

última etapa: placidesa i decadència

Radical*

Jo visc de la vida
que se m'escapa nua
els capvespres estranys
alguns diumenges

jo visc del visc
i del viure
i somriure
perquè sí i sense perquè

jo visc i no vull saber
de les capes innecessàries
per arribar a l'arrel

perquè jo ja sóc l'arrel.

cristina fernández

*Radical: Del llatí Radix,-cis, arrel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada