Aldo Manutio era un escriptor i impressor italià al qual se li atribueix l'honor d'inventar les tipografies i establir el patró de publicacions que coneixem avui en dia. El seu lema personal Festina Lente és un savi consell que dissenyà amb una àncora entrellaçada amb dofins. Els dofins rabiosos i la sòlida àncora il·lustren una veritat paradoxal: El progrés bo i veritable flueix de la unió entre l'impetuositat i l'alentiment. Ens surt millor quan ho fem lentament i tot i així ens donem pressa.

dijous, 6 de maig del 2010

D'infeccions vàries

Tornant de Mallorca, i anant cap a Londres, passant per Il·líria...

És el que tenen els viatges físics, vull dir, els trajectes, que et fan passar les hores mortes reflexionant -i per això trobo tan nefastos - i superficialment adorables- invents com l'(a)Ipod.
La música et pot acabar infectant la visió, fent-te buscar fantasmes.

D'infeccions vàries, sobretots mentals, locures, sí, exacte, m'ho has tret de la boca Alícia.
Et rondava pel cap aquella cançó... i jo suposo que sí, que els viatginfeccions, al metro, caminant cap al campus,... et portaran a una locura com aquesta.

La cançó es diu "Mr CantóPositiu"

Acabo de sortir de la caixa, i m'estava anant bastant bé, però ara em deprimiré, per què ho vull tot: Va començar amb un petó, com coi va acabar així? Si només va ser un petó, només va ser un petó...
M'estic adormint, i ella crida un taxi, ell fa un piti, ella fa una calada, i ara se'n van al llit, i a mi se'm remou tot. I tot està dins del meu cap, però ara ella li toca el pit, i ell li treu el vestit... ah, deixeu-me en pau!
Es que no puc ni mirar, m'està matant i estic perdent el control. Gelosia, convertint sants en mar, nadant a través de cançons de bressol corrompudes, vomitant en les teves coartades,...
Només és el preu que he de pagar. El destí em crida i obro els ulls ansiosos, perqué sóc el Senyor CantóPositiu.

http://www.goear.com/listen/8984b36/mr.-brightside-the-killers


I, mhhh.... què era?
Ah, sí, que a Londres acabarà així. L'Alícia em mira, assenteix, somriu. "Espero que sí".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada