Aldo Manutio era un escriptor i impressor italià al qual se li atribueix l'honor d'inventar les tipografies i establir el patró de publicacions que coneixem avui en dia. El seu lema personal Festina Lente és un savi consell que dissenyà amb una àncora entrellaçada amb dofins. Els dofins rabiosos i la sòlida àncora il·lustren una veritat paradoxal: El progrés bo i veritable flueix de la unió entre l'impetuositat i l'alentiment. Ens surt millor quan ho fem lentament i tot i així ens donem pressa.

diumenge, 31 d’octubre del 2010

Halloween

Em sento més lliure, últimament. Més "al mando" de la meva situació. Tinc la sensació de que puc agafar la vida per les regnes, i encarar-la allà on vull que vaja. I per això puc anar-me'n amb un tio que no conegui de res al cap de cinc minuts de compartir crispetes dolces amb ell. I estar-m'hi més de dos hores a la intempèrie, gastant saliva.... i fent que em convidi a casa seva. I si no, robant algun fetitxe seu.

Encara que els pallassos del carrer em somriguin, o es burlin de mi, una nit com Halloween (perdó) és una nit màgica, és una nit per desinhibir-se i no pensar en el que vindrà. No preveure res. No pensar en les conseqüències. Parar la mà i fer que se t'enduguin a on vulguin....

Necessitava un moment de locura. Bé, no jo. L'Alice, disfressada d'Anka i fent-se passar per una noieta nòrdica d'Iceland. Una nit per ser un guepard, i no una noia normal amb por al compromís.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada