Aldo Manutio era un escriptor i impressor italià al qual se li atribueix l'honor d'inventar les tipografies i establir el patró de publicacions que coneixem avui en dia. El seu lema personal Festina Lente és un savi consell que dissenyà amb una àncora entrellaçada amb dofins. Els dofins rabiosos i la sòlida àncora il·lustren una veritat paradoxal: El progrés bo i veritable flueix de la unió entre l'impetuositat i l'alentiment. Ens surt millor quan ho fem lentament i tot i així ens donem pressa.

dissabte, 24 d’abril del 2010

es pensen a ells mateixos

Es pensen que dec diners a algú, per que em nego a parlar-los-hi de la meva vida professional. I encara més a compartir-la amb ells. Doncs sí, deuen ser molts...
Per sort, acabo de descobrir això, i en comptes de posar-me trista, he tingut una idea pe alegrar el dia a dos persones que s'ho mereixen moltíssim i a qui dec sorpreses, idees i regals (per què vull, i per que sí).

Ara que hi penso,... Alícia, tu ho saps qui va dir aquell vers de "tot passa ara, i no més endavant"? si no, l'hi hauré de preguntar al Pep. Es que acabo d'aprendre -no t'ho creuràs- que només importa l'aquí i l'ara. M'ho va dir el baró, però no li vaig trobar la gràcia ni el sentit, i ho vaig arxivar en un raconet ben discret de les neurones, per donar-li voltes mentre ell dormís.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada