Aldo Manutio era un escriptor i impressor italià al qual se li atribueix l'honor d'inventar les tipografies i establir el patró de publicacions que coneixem avui en dia. El seu lema personal Festina Lente és un savi consell que dissenyà amb una àncora entrellaçada amb dofins. Els dofins rabiosos i la sòlida àncora il·lustren una veritat paradoxal: El progrés bo i veritable flueix de la unió entre l'impetuositat i l'alentiment. Ens surt millor quan ho fem lentament i tot i així ens donem pressa.

dijous, 23 de setembre del 2010

Load Up with Anna (entre moltes cometes)

Me’n vaig a London a convertir-me en una altra londinenca. Marxo, però d’aquí m'enduc fotos, postals gegants amb dedicatòries, una flor al bolso, una cafetera genial i un llibre que tinc ganes de llegir. I cafès a última hora i dinars i sopars i cerveses i estones de bar i abraçades. I trobades que no he hagut de demanar, apurant fins l’últim dia. Me’n vaig a London amb amb ganes i contenta!

14Sept 22.25

[....y ahora estoy desayunando te con leche en el piso de Ares, que es buena y me da caritativamente conexión. Todo genial: el piso me encanta, ya hemos comprado casi todo (ropa de cama, cosas para la cocina, toallas, jabón, comida...) y la zona claramente no es la más glamourosa de la city pero ya nos estamos haciendo parroquianas de un bar, que ya sabes que ese rollo me encanta....]
[ ...tutto bene. La zona ja la tinc gairebé per la mà i estic prou instal·lada. El 21 tenim la presentació a la uni. aviam com va la cosa...]

No tinc intenné, però l'Ares me'n dona mentre esmorzem al seu pis. Argos és una mena d'ikea per catàleg que hem explotat per aconseguir tovalloles, penjadors, roba de llit, nòrdics, coixins, llum de taula... El supermercat Sainsbury's ja ens coneix, també M&S. Ens encanten els menjars preparats anglesos i les fruites pretallades, i ja som parroquianes d'un pub a prop de casa. Sí: m'estic fent casa meva a London

18Sept 11.53

[....Mola, acostúmbrate a usarlo que así podrás ver las fotos que cuelgue, mujer. La habitación es la de Ares... ya colgaré fotos de la mia si tal. Pero si, no seria pequeña, y la cama es doble... hay espacio! Por aquí todo guay, mucho cansancio de patearnos la city, eso si. Cuidaros mucho!...]

Demà, després d'unes quantes visites a argos, sainsbury's, budgens i d'altres... ja tindrem la bateria de cuina, l'escorreplats, les tea towels i la nevera plena. Demà podrem dir que estem instal·lades!

20Sept 22.54

Aquesta setmana és la setmana de la paperassa, matricular-se, fer-se la oyster i quadrar horaris. Esperem que internet decideixi anar a una velocitat decent i trobem assignatures matriculables. També és la setmana d'entrar en això tan anglosaxó de les student unions, o clubs o festes o el que sigui, i, en definitiva, ser sociabilíssims. Ahir: Boat Party

8 hours ago
____________________

(GRÀCIES Anna pels resums que m'has deixat copiar)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada