Aldo Manutio era un escriptor i impressor italià al qual se li atribueix l'honor d'inventar les tipografies i establir el patró de publicacions que coneixem avui en dia. El seu lema personal Festina Lente és un savi consell que dissenyà amb una àncora entrellaçada amb dofins. Els dofins rabiosos i la sòlida àncora il·lustren una veritat paradoxal: El progrés bo i veritable flueix de la unió entre l'impetuositat i l'alentiment. Ens surt millor quan ho fem lentament i tot i així ens donem pressa.

dissabte, 4 de setembre del 2010

Sóc teu, SummerCamps

Bé, doncs el que m'has fet pots apostar que ho sentit,
intentava ser fred però ets tan calent que em vaig fondre
vaig caure a trossos però ara m'intento recuperar

Abans de que la malifeta es dissipi et donaré el millor
i res em podrà parar excepte intervenció divina
suposo que és el meu torn de guanyar o aprendre quelcom
Però no dubtaré més, no més
no pot esperar, sóc teu

Obre la teva ment i mira com jo
obra els teus plans i seràs lliure
mira dins el teu cor i trobaràs amor, amor, amor

Escolteu la música del moment gent, balleu i rieu
Som una gran família
i és el nostre dret concedit per Déu a ser estimats, estimats, estimats
Per tant no dubtaré més, no més
no pot esperar, estic segur
Cap necessitat de complicar-se, el nostre temps es curt
És el nostre destí, sóc teu

M'he passat massa temps mirant-me la llengua al mirall
i inclinant-me enrere per intentar veure-hi millor
però el meu alè embafava el mirall
per tant vaig fer una cara nova i vaig riure

Suposo que el que estic dient és que no hi ha raons millors
i lliurar-te de vanitats i continuar al teu pas
és el nostre objectiu, el nostre nom és la nostra virtut

I'm yours, Jason Mraz

Per que em despertes (em despertes) carinyo meu
quan són les quatre (les quatre)
i em molestes
i el pitjor de tot (el pitjor de tot)
mai t'adorms carinyo,
quan dius que t'adormiràs (t'adormiràs)
però t'estimo igualment.
Et necessito (et necessito)
per dormir tota la nit, carinyo
ja saps que vinc dels estels,
per tant vés a dormir (vés a dormir)
carinyo,
no em trenquis el cor.

Versió de Build Me Up Buttercup Baby - Summercamps Edition

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada