Aldo Manutio era un escriptor i impressor italià al qual se li atribueix l'honor d'inventar les tipografies i establir el patró de publicacions que coneixem avui en dia. El seu lema personal Festina Lente és un savi consell que dissenyà amb una àncora entrellaçada amb dofins. Els dofins rabiosos i la sòlida àncora il·lustren una veritat paradoxal: El progrés bo i veritable flueix de la unió entre l'impetuositat i l'alentiment. Ens surt millor quan ho fem lentament i tot i així ens donem pressa.

diumenge, 1 d’agost del 2010

Clear Eyes. Full Heart. Can't Lose.

Tot i els problemes que em falten per solucionar i les preocupacions que encara tinc entre mans i dintre del melic, em trobo en un punt, crec constatar, en que tinc el cap sorprenentment clar i despert , i estic a punt per resoldre els nous imprevistos. No em falta impuls ni ganes, només temps de fer el que necessito, el que vull fer i el que em toca fer. I crec que això és el més complicat, haver de posar prioritats i adaptar-me a altre ritmes que no són el meu... malgrat tot, conservo els ulls oberts, la ment en forma i cor en total disposició a entregar-me al que em ve a sobre.
Ara em queden menys de 12 hores.
Després em quedaran 14 dies.
Després me'n quedaran 35.
I aleshores intentaré no mirar enrere, i dedicaré els meus pensaments als projectes de futur dels següents nou mesos.

PD: Perdona, no era una broma. Pel que als probles que ara tinc entre mans, no els podré solucionar fins d'aquí a 15 dies o sigui que més val no preocupar-se ara. No me'n puc preocupar ara...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada